Νέος Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας 2021

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας

Λειτουργία του Σχολείου Διδακτικό ωράριο

Η έναρξη, η λήξη, η διάρκεια μαθημάτων του υποχρεωτικού προγράμματος και τα διαλείμματα καθορίζονται από σχετική απόφαση του ΥΠΑΙΘ και ανακοινώνεται στην ιστοσελίδα του Σχολείου. Το διδακτικό έτος ορίζεται από την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους και λήγει την 30η Ιουνίου του επόμενου έτους. Συγκεκριμένα για τα εργαστηριακά μαθήματα του ημερήσιου κύκλου (1ο και 2ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας) το διδακτικό ωράριο είναι 8:15 – 14:00 και για τα εργαστηριακά μαθήματα του εσπερινού κύκλου (3ο Εσπερινό ΕΠΑΛ) 17:00 – 21:30.

Προσέλευση στο σχολείο

Οι μαθητές προσέρχονται στο σχολείο πριν από την έναρξη των μαθημάτων.

Μετά την πρωινή συγκέντρωση η εξώπορτα του σχολείου κλείνει. Όσοι προσέρχονται με καθυστέρηση, για να μην δημιουργείται αναστάτωση στη διδακτική/μαθησιακή διαδικασία, παρουσιάζονται πρώτα στο γραφείο της Διεύθυνσης. Κατόπιν, παραμένουν σε κατάλληλο χώρο του Σχολείου υπό την εποπτεία εκπαιδευτικού και εισέρχονται στο χώρο του εργαστηρίου μετά την ολοκλήρωση της τρέχουσας διδακτικής ώρας.

Παραμονή στο σχολείο

Οι μαθητές πρέπει να εισέρχονται στο χώρο του εργαστηρίου αμέσως μόλις χτυπήσει το κουδούνι.

Εφόσον εισέλθει ο διδάσκων στο χώρο του εργαστηρίου δεν επιτρέπεται η είσοδος σε κανέναν μαθητή.

Οι θέσεις των μαθητών μέσα στο χώρο του εργαστηρίου καθορίζονται σε συνεργασία με τον υπεύθυνο του εργαστηρίου κατεύθυνσης. Αλλαγή θέσης επιτρέπεται μετά από συνεννόηση με τον διδάσκοντα καθηγητή.

Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων κανένας μαθητής, από τους προσελθόντες στο σχολείο, δεν επιτρέπεται να απουσιάζει αδικαιολόγητα από το χώρο του εργαστηρίου.

Αποχώρηση από το σχολείο

Οι μαθητές/ριες σε καμία περίπτωση δεν φεύγουν από το Σχολείο πριν τη λήξη των μαθημάτων χωρίς άδεια. Αν παρουσιαστεί ανάγκη έκτακτης αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), ενημερώνεται ο γονέας/κηδεμόνας για να προσέλθει στο Σχολείο και να παραλάβει το παιδί του, συμπληρώνοντας το σχετικό έντυπο.

Τέλος, εάν κάποιος γονέας/κηδεμόνας χρειαστεί, για ειδικό λόγο να πάρει το παιδί του πριν τη λήξη των μαθημάτων, χρειάζεται να ενημερώσει τη Διεύθυνση του Σχολείου.

Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Σχολείου

Το Σχολείο μας εφαρμόζει το Ωρολόγιο Πρόγραμμα, όπως αυτό ορίζεται από τις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ. Οι γονείς/κηδεμόνες ενημερώνονται έγκαιρα για προγραμματισμένες ή έκτακτες (γνωστές όμως εκ των προτέρων) αλλαγές που προκύπτουν στο Ωρολόγιο Πρόγραμμα, κατά της διάρκεια του σχολικού έτους, όπως επίσης και αλλαγές που σχετίζονται με αλλαγή διδασκόντων/ουσών ως προς τα γνωστικά αντικείμενα από τα αντίστοιχα ΕΠΑΛ (1ο , 2ο & 3ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας).  

Απουσίες μαθητών

Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης των μαθητών/ριών ευθύνονται εξ ολοκλήρου οι κηδεμόνες τους. Οι γονείς/κηδεμόνες οφείλουν να ενημερώνουν τα ΕΠΑΛ (1ο , 2ο & 3ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας), για την απουσία των παιδιών τους.

Σχολική και Κοινωνική Ζωή

Φοίτηση

Η φοίτηση των μαθητών/ριών, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, είναι καθήκον και υποχρέωση τους. Η συμμετοχή τους οφείλει να είναι τακτική, ενεργός και συστηματική. Η ελλιπής φοίτησή τους, και μάλιστα χωρίς σοβαρό λόγο, δυσχεραίνει τόσο το σχολικό έργο όσο και την πρόοδό τους.

Σχολικοί χώροι

Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη, για να διατηρηθεί ένα καθαρό και ευχάριστο σχολικό περιβάλλον, κατάλληλο για μάθηση. Για την επιτυχία αυτού του σκοπού οι μαθητές:

➢ Σέβονται την κινητή και ακίνητη περιουσία του Σχολείου καθώς και το φυσικό περιβάλλον της αυλής του Σχολείου.

➢ Δεν ρυπαίνουν τον σχολικό χώρο, δεν γράφουν σε θρανία και τοίχους, χρησιμοποιούν τα καλάθια απορριμμάτων.

➢ Διατηρούν το θρανίο τους καθαρό, σε άριστη κατάσταση.

Επισημαίνεται ότι, μαθητής που προκαλεί φθορά στην περιουσία του Σχολείου, ελέγχεται για τη συμπεριφορά αυτή και η δαπάνη αποκατάστασης βαρύνει τον κηδεμόνα του.

Διάλειμμα

Κατά τη διάρκεια του διαλείμματος οι μαθητές/ριες οφείλουν να βγαίνουν στον αύλειο χώρο, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός στο χώρο του εργαστηρίου και στους διαδρόμους και να μειώνεται η πιθανότητα ατυχημάτων. Με την ολοκλήρωση κάθε διδακτικής ώρας, ο/η εκπαιδευτικός εξέρχεται τελευταίος/α, αφού κλειδώσει το χώρο του εργαστηρίου.

Το πρόγραμμα διαλειμμάτων των Ε.Κ. μπορεί να διαφοροποιείται, ώστε να υπάρχει τουλάχιστον ένα συνεχόμενο δίωρο, το οποίο είναι το ελάχιστο κατώτερο χρονικό όριο για την αποδοτικότερη λειτουργία των εργαστηριακών μαθημάτων.

Σε περίπτωση κακοκαιρίας ορίζονται από το Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών οι πλέον κατάλληλοι χώροι για την παραμονή των μαθητών/ριών.

Το διάλειμμα είναι χρόνος παιχνιδιού, ανάπτυξης κοινωνικών σχέσεων αλλά και χρόνος ικανοποίησης σωματικών αναγκών (φαγητό, νερό, τουαλέτα). Οι μαθητές/ριες αλληλεπιδρούν, παίζουν αρμονικά και για οποιοδήποτε πρόβλημα ή δυσκολία αντιμετωπίζουν, απευθύνονται στον εφημερεύοντα εκπαιδευτικό που βρίσκεται εκεί.

Εμφάνιση

Η εμφάνιση των μαθητών/τριών οφείλει να χαρακτηρίζεται από ευπρέπεια. Θα πρέπει να αποφεύγονται φαινόμενα επίδειξης· οι υπερβολές δεν συνάδουν με τη μαθητική ιδιότητα.

Συμπεριφορά – Δικαιώματα – Υποχρεώσεις

Τα θεσμοθετημένα όργανα διαχείρισης των εργαστηρίων στο Εργαστηριακό Κέντρο είναι ο Διευθυντής, ο Υποδιευθυντής, ο Υπεύθυνος Τομέα Εργαστηρίου, ο Υπεύθυνος Εργαστηρίου Κατεύθυνσης, οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΔΕ1 και οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν εργαστηριακά μαθήματα. Τα καθήκοντα τους καθορίζονται στα άρθρα 2, 3, 4, 5, 6 και 7 της υπ’ αριθμ. 96004/Δ4/17-6-2015 υπουργικής απόφασης (Φ.Ε.Κ. 1318/1-7-2015).

Οι διδάσκοντες με ολική ή μερική διάθεση στα εργαστήρια του Ε.Κ. με οποιαδήποτε σχέση εργασίας συγκροτούν το σύλλογο των διδασκόντων, του οποίου προεδρεύει ο Διευθυντής του Ε.Κ. ή ο νόμιμος αναπληρωτής του, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται. Οι αρμοδιότητες του συλλόγου καθορίζονται στο άρθρο 1, παρ. 8, της υπ’ αριθμ. 96004/Δ4/17-6-2015 υπουργικής απόφασης (Φ.Ε.Κ. 1318/1-7-2015).

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ

Οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο Ε.Κ.

Οι εκπαιδευτικοί επιτελούν έργο υψηλής κοινωνικής ευθύνης. Στο έργο τους περιλαμβάνεται η εκπαίδευση – διδασκαλία, μάθηση και διαπαιδαγώγηση των μαθητών. Η πρόοδος, η οικονομική ανάπτυξη, ο πολιτισμός και η συνοχή της κοινωνίας εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από την ποιότητα της εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση από τη συμβολή και την προσπάθεια των εκπαιδευτικών. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών οφείλουν να εναρμονίζονται με τους στόχους αυτούς. Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να:

▪ Διασφαλίζουν την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών εντός του σχολείου, καθώς και κατά τις σχολικές εκδηλώσεις και εκδρομές.

▪ Συμβάλουν στην διαμόρφωση ενός σχολικού κλίματος που δημιουργεί στους μαθητές αισθήματα ασφάλειας, εμπιστοσύνης και άνεσης να απευθύνονται στους εκπαιδευτικούς για βοήθεια όταν αντιμετωπίζουν τυχόν πρόβλημα.

▪ Αντιμετωπίζουν τους μαθητές με δημοκρατικό πνεύμα, ισότιμα και δίκαια και να μην κάνουν διακρίσεις υπέρ ή σε βάρος ορισμένων μαθητών.

▪ Καλλιεργούν και εμπνέουν σ’ αυτούς, κυρίως με το παράδειγμά τους, δημοκρατική συμπεριφορά.

▪ Διδάσκουν στους μαθητές τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα σύμφωνα με το ισχύον πρόγραμμα σπουδών και να διαπαιδαγωγούν και εκπαιδεύουν τους μαθητές σύμφωνα με τους σκοπούς και τους στόχους του εκπαιδευτικού μας συστήματος, με την καθοδήγηση των ΣΕΕ και των Στελεχών της διοίκησης της εκπαίδευσης

▪ Προετοιμάζουν το μάθημα της ημέρας έτσι ώστε να κινεί το ενδιαφέρον των μαθητών και να εφαρμόζουν σύγχρονες και κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, με βάση τις ανάγκες των μαθητών και τις ιδιαιτερότητες των γνωστικών αντικειμένων.

▪ Αξιολογούν αντικειμενικά την πρόοδο και την επίδοση των μαθητών και ενημερώνουν σχετικά τους γονείς ή κηδεμόνες καθώς και τους ίδιους τους μαθητές.

▪ Ενδιαφέρονται για τις συνθήκες ζωής των μαθητών τους στην οικογένεια και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, λαμβάνουν υπόψη τους παράγοντες που επηρεάζουν την πρόοδο και τη συμπεριφορά των μαθητών τους και υιοθετούν κατάλληλες παιδαγωγικές ενέργειες, ώστε να αντιμετωπισθούν πιθανά προβλήματα.

▪ Ενθαρρύνουν τους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά στη διαμόρφωση και λήψη αποφάσεων για θέματα που αφορούν τους ίδιους και το σχολείο και καλλιεργούν τις αρχές και το πνεύμα αλληλεγγύης και συλλογικότητας.

▪ Είναι συνεπείς στην προσέλευσή τους στο σχολείο και στην ώρα έναρξης και λήξης των μαθημάτων.

▪ Συνεργάζονται με τον/τη Διευθυντή/ρια, τους γονείς και τους αρμόδιους ΣΕΕ για την καλύτερη δυνατή παιδαγωγική αντιμετώπιση προβλημάτων συμπεριφοράς, σεβόμενοι την προσωπικότητα και τα δικαιώματα των μαθητών.

▪ Συμβάλλουν στην επιτυχία όλων των εκδηλώσεων που οργανώνονται από την τάξη και το Σχολείο.

▪ Ανανεώνουν και εμπλουτίζουν τις γνώσεις τους, σχετικά με τα διάφορα γνωστικά αντικείμενα και τις επιστήμες της αγωγής τόσο μέσω των διάφορων μορφών επιμόρφωσης και επιστημονικής παιδαγωγικής καθοδήγησης, που παρέχονται θεσμικά από το σύστημα της οργανωμένης εκπαίδευσης, όσο και με την αυτοεπιμόρφωση.

▪ Μεριμνούν για τη δημιουργία κλίματος αρμονικής συνεργασίας, συνεχούς και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών και τους ενημερώνουν για τη φοίτηση, τη διαγωγή και την επίδοση των παιδιών τους.

▪ Οι διδάσκοντες των εργαστηριακών μαθημάτων είναι αυτοί που βρίσκονται και χρησιμοποιούν το εργαστήριο τον περισσότερο χρόνο. Για να πραγματοποιούν απρόσκοπτα τα μαθήματά τους και να έχουν πάντοτε στην διάθεσή τους λειτουργικό όλον τον εξοπλισμό του εργαστηρίου θα πρέπει να φροντίζουν για αυτόν.

Οι μαθητές/μαθήτριες

Η συμπεριφορά των μαθητών πρέπει να διέπεται από δημοκρατικό ήθος, σεβασμό στο εκπαιδευτικό, διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό, στους συμμαθητές τους, στη σχολική περιουσία, καθώς και στην δική τους προσωπικότητα. Απαγορεύεται κάθε είδος βίας, λεκτικής, σωματικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής. Πιο συγκεκριμένα:

Οι μαθητές στον χώρο του εργαστηρίου βρίσκονται μόνο με την παρουσία του διδάσκοντα, ή του Υπεύθυνου του Εργαστηρίου.

Κατά τη διάρκεια των εργαστηριακών μαθημάτων, επιτρέπεται η είσοδος ΜΟΝΟ στους μαθητές που ανήκουν στο αντίστοιχο εργαστηριακό τμήμα. Οι διδάσκοντες έχουν το δικαίωμα να απομακρύνουν κάθε άλλο άτομο.

Κάθε βλάβη που διαπιστώνεται κατά την εργασία να αναφέρεται αμέσως στον διδάσκοντα προκειμένου να καταγραφεί στο βιβλίο του εργαστηρίου.

κατά τη διάρκεια του μαθήματος.

Δεν επιτρέπεται η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Η χρήση επιτρέπεται ΜΟΝΟ στα πλαίσια του αναλυτικού προγράμματος και εφόσον το επιτρέψει ο διδάσκοντας εκπαιδευτικός.

Απαγορεύεται αυστηρά το ΚΑΠΝΙΣΜΑ στον χώρο του εργαστηρίου.

Δεν επιτρέπεται για κανένα λόγο η μετακίνηση εξαρτημάτων, συσκευών και οργάνων από έναν χώρο εργασίας σε άλλον.

Σε περίπτωση που μαθητής συλληφθεί ή αποδειχθεί ότι κατέχει εκτός του εργαστηριακού χώρου περιουσιακού στοιχείου του εργαστηρίου, θα έχει διαπράξει το αδίκημα της κλοπής που θα του επιφέρει τις προβλεπόμενες κυρώσεις. Σε περίπτωση παραπτώματος μαθητή ή μαθητών κατά την εκπαίδευσή τους στο Ε.Κ. μπορούν να επιβληθούν οι παρακάτω ποινές: 1. Ο διδάσκων καθηγητής: Παρατήρηση – Σύσταση, Επίπληξη και Ωριαία απομάκρυνση από το διδασκόμενο μάθημα.

2. Ο Διευθυντής του Ε.Κ.: Όλες τις παραπάνω κυρώσεις και Αποβολή από τα μαθήματα μέχρι και τρεις (3) ημέρες.

Κατόπιν ο Διευθυντής του Ε.Κ. ενημερώνει εγγράφως το Διευθυντή του ΕΠΑΛ στο οποίο ανήκει ο μαθητής για ενημέρωση του βιβλίου ποινών. Επίσης μπορεί να εισηγηθεί στον Διευθυντή του ΕΠΑΛ τη λήψη πρόσθετων μέτρων.

Σχολικές Εκδηλώσεις – Δραστηριότητες

Το 2ο ΕΚ Κοζάνης (Πτολεμαΐδα) δύναται να οργανώνει και να συμμετέχει στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων. Επίσης στο τέλος της σχολικής χρονιάς δύναται να πραγματοποιείται έκθεση με έργα μαθητών προκειμένου να γίνει ευρύτερα γνωστό το έργο του 2ου ΕΚ Κοζάνης (Πτολεμαΐδα)

Το 2ο ΕΚ Κοζάνης (Πτολεμαΐδα) προωθεί και υλοποιεί πρωτοβουλίες σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση που έχουν σχέση με την Επαγγελματική Εκπαίδευση.

Στα πλαίσια γενικών εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων καθώς και ενημέρωσης των μαθητών για τον επαγγελματικό τους προσανατολισμό είναι δυνατή η επίσκεψη μαθητών διαφόρων σχολικών μονάδων στο 2ο ΕΚ Κοζάνης (Πτολεμαΐδα) κατόπιν συνεννόησης με τον διευθυντή του Ε.Κ. Οι μαθητές που επισκέπτονται το Ε.Κ. ενημερώνονται για τα εργαστήρια που λειτουργούν από το εκπαιδευτικό προσωπικό των Ε.Κ.

Απώλεια χρημάτων ή αντικειμένων αξίας

Το Σχολείο δεν φέρει ευθύνη σε περίπτωση απώλειας χρημάτων ή αντικειμένων αξίας που οι μαθητές φέρουν τυχόν μαζί τους.

Επικοινωνία και Συνεργασία Γονέων/Κηδεμόνων-Σχολείου

Σημασία της επικοινωνίας και της συνεργασίας Σχολείου-οικογένειας

Πολύ σημαντική παράμετρος της συνολικής λειτουργίας του Σχολείου και του κλίματος που δημιουργείται είναι η επικοινωνία και η εποικοδομητική συνεργασία με τους γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ριών και με τον Σύλλογο Γονέων. Η εμπιστοσύνη του παιδιού στο Σχολείο ενισχύεται από τη θετική στάση των γονέων/κηδεμόνων προς το Σχολείο και τον εκπαιδευτικό.

Οι γονείς/κηδεμόνες είναι σημαντικό να συνεργάζονται στενά με το Σχολείο, προκειμένου να παρακολουθούν την αγωγή και την επίδοση των παιδιών τους σε τακτική βάση, συμμετέχοντας στις ενημερωτικές συναντήσεις που οργανώνονται από το Σχολείο. Θεωρείται αυτονόητη η στενή συνεργασία και επικοινωνία των γονέων/κηδεμόνων με τους εκπαιδευτικούς και τον/τη Διευθυντή/ρια του Σχολείου στην επίλυση ζητημάτων που τυχόν προκύψουν.

Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων

Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/ριών κάθε ΕΠΑΛ συγκροτούν τον Σύλλογο Γονέων/Κηδεμόνων, που φέρει την επωνυμία του αντίστοιχου ΕΠΑΛ και συμμετέχουν αυτοδικαίως σε αυτόν. Ο Σύλλογος Γονέων/Κηδεμόνων βρίσκεται σε άμεση συνεργασία με τον/τη Διευθυντή/ρια, τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του ΕΠΑΛ και του Ε.Κ., αλλά και με τον/την Πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής του Δήμου.

Ασφάλεια – Υγιεινή – Πρώτες βοήθειες στον εργαστηριακό χώρο.

Ο εργαστηριακός χώρος πρέπει να έχει όλες τις προδιαγραφές που εξασφαλίζουν την ασφάλεια και την υγεία των μαθητών και του εκπαιδευτικού προσωπικού. Αυτές αφορούν τα απαραίτητα μέτρα και μέσα προστασίας για την υλοποίηση των εργαστηριακών ασκήσεων, τα συστήματα πυρόσβεσης και την πρόνοια για την παροχή πρώτων βοηθειών σε περίπτωση ατυχήματος.

Επικοινωνία και Συνεργασία Ε.Κ. με τις σχολικές μονάδες, Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ.

Η επικοινωνία και συνεργασία του 2ου Ε.Κ. Κοζάνης (Πτολεμαΐδα) διέπεται από τις αρχές των άρθρων 9 και 10 της υπ’ αριθμ. 96004/Δ4/17-6-2015 υπουργικής απόφασης (Φ.Ε.Κ. 1318/1-7-2015).

Πολιτική του Σχολείου για την προστασία από πιθανούς κινδύνους

Αντιμετώπιση έκτακτων αναγκών

Ο/Η Διευθυντής/ρια του ΕΠΑΛ, στην αρχή του σχολικού έτους σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών του Σχολείου, προβαίνει σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες που προβλέπονται για την αντιμετώπιση των έκτακτων αναγκών εντός του σχολικού χώρου.

Στις περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης, κανένα παιδί δεν αποχωρεί από το Σχολείο μόνο του. Τα παιδιά παραδίδονται στους γονείς/κηδεμόνες τους. Όσον αφορά την προστασία από σεισμούς και φυσικά φαινόμενα, επικαιροποιείται τακτικά το Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου του Σχολείου, με την υλοποίηση ασκήσεων ετοιμότητας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Επίσης, ο/η Διευθυντής/ρια ενημερώνει τους/τις μαθητές/τριες, καθώς και τους γονείς/κηδεμόνες, για τους βασικούς κανόνες και τρόπους αντίδρασης κατά την εκδήλωση των φαινομένων αυτών.

Τέλος, σε καταστάσεις πανδημίας ή ακραίων-επικίνδυνων φαινομένων οι εκπαιδευτικοί, μαθητές/μαθήτριες, γονείς/κηδεμόνες, Διευθυντές/Διευθύντριες, Προϊστάμενοι/Προϊστάμενες οφείλουν να συμμορφώνονται και να ακολουθούν ρητά τις οδηγίες που εκδίδουν οι εκάστοτε αρμόδιοι φορείς/υπηρεσίες: π.χ. ΕΟΔΥ, ΥΠΑΙΘ, Υπουργείο Πολιτικής Προστασίας, κ.λ.π. για την εύρυθμη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την ασφάλεια των μελών της.

Ειδικό σχέδιο αποχώρησης λόγω έκτακτων συνθηκών

Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, για την ασφάλεια των παιδιών έχει καταρτιστεί σχέδιο διαφυγής από τις συνεργαζόμενες σχολικές μονάδες (1ο, 2ο, και 3ο ΕΠΑΛ Πτολεμαΐδας) και προς τούτο πραγματοποιούνται τακτικά ασκήσεις ετοιμότητας.

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας- Διαδικασίες διασφάλισης της εφαρμογής του

Ο κοινά συμφωνημένος Κανονισμός του 2ου Ε.Κ. Κοζάνης (Πτολεμαΐδα), βασίζεται στην ισχύουσα νομοθεσία (ιδιαίτερα στην υπ’ αριθμ. 96004/Δ4/17-6-2015 υπουργική απόφαση, Φ.Ε.Κ. 1318/1-7-2015), καθώς επίσης, στις σύγχρονες παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές. Η τήρηση του από τους/τις μαθητές/ριες, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς/κηδεμόνες με αμοιβαίο σεβασμό στον διακριτό θεσμικό ρόλο τους, ώστε να έχει πληρότητα, γενική αποδοχή και εφαρμογή, αποτελεί προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας του Σχολείου. Είναι το θεμέλιο πάνω στο οποίο μπορεί το Σχολείο να οικοδομήσει για να πετύχει τους στόχους και το όραμά του.

Θέματα που ανακύπτουν και δεν προβλέπονται από τον Κανονισμό, αντιμετωπίζονται κατά περίπτωση από τον/τη Διευθυντή/ρια και τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών, σύμφωνα με τις αρχές της παιδαγωγικής επιστήμης και την εκπαιδευτική νομοθεσία, σε πνεύμα συνεργασίας με όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας.

Μετάβαση στο περιεχόμενο